FANDOM

Nawet jeśli tym razem się nie udało, nigdy się nie poddam. Dostanę się do klasy bohaterskiej, zdobędę certyfikat... i zdecydowanie zostanę bohaterem lepszym niż

wszyscy!

Hitoshi Shinso (心操人使, Shinsō Hitoshi) jest uczniem w klasie ogólnej w U.A..[2]

Wygląd Edytuj

Hitoshi ma niechlujne fioletowe włosy, cienkie brwi i zauważalne wory pod oczami. Jest też wysoki, ma ząbkowate zęby i podwójne powieki.

Osobowość Edytuj

Hitoshi posiada bardzo prostą i zimną osobowość, co pokazał, gdy wypowiedział „wojnę” klasie 1-A i Midoriyi podczas ich walki. Shinso żywi uraz do ludzi, którzy zostali "pobłogosławieni perfekcyjnym" Darem. Dzieje się tak z powodu jego własnego Daru, ponieważ ludzie są przestraszeni i uważają, że używa ich do złych rzeczy.

Historia Edytuj

Odc20 Wspomnienia

Wspomnienie Shinso

Hitoshi od urodzenia był na straconej pozycji przez swój Dar. Ludzie się go bali, obrażali go. To zawsze sprawiało, że czuł się gorszy i zły w stosunku do tych, którzy mieli lepsze Dary.

Fabuła Edytuj

Festiwal Sportowy Edytuj

Odc15 Rozmowa

Rozmowa Hitoshiego z Bakugo

Hitoshi podczas przerwy wybrał się do klasy 1-A, aby zobaczyć uczniów, ale gdy zobaczył zachowanie Katsukiego Bakugo, stwierdził, że wszyscy uczniowie tej klasy są aroganccy. Następnie powiedział, że wielu ludzi chciało dołączyć do kursu bohaterskiego, lecz im się nie udało dołączyć, więc przeszli do innych klas. Poinformował ich, że w zależności od ich wyniku na Festiwalu Sportowym, mogą zostać przeniesieni do klasy 1-A. Następnie wypowiedział wojnę tej klasie.[3]

Odc18 Drużyna Shinso

Drużyna Shinso

Podczas Biegu z Przeszkodami, Shinso uniknął zamrożenia przez Todorokiego, ponieważ czterech uczniowie nosiło go na rękach.[4] Hitoshi zdobył 27. miejsce, co pozwoliło mu na wzięcie udziału w drugim etapie. W Bitwie Kawalerii był w drużynie z Nirengikim Shodo, Yugą Aoyamą i Mashirao Ojirą. Zdobyli razem 3. miejsce i awansowali do ostatniego etapu. Następnie podziękował swoim „kolegom z drużyny” za ich ciężką pracę.[5]

Odc20 Przerzut

Izuku przerzuca Shinso przez ramię

Przeciwnikiem Hitoshiego okazał się być Izuku Midoriya. Shinso rzekł do nastolatka, że nie może się doczekać ich pojedynku. Parę minut później wszedł na arenę, gdzie miał skonfrontować się z Deku. Gdy stanęli twarzą w twarz, Shinso stwierdził, że Ojiro jest idiotą, ponieważ zaprzepaścił taką szansę. Walka się zaczyna, a Izuku szarżuje na przeciwnika, ale nagle przestaje się ruszać a Shinso z uśmiechem na twarzy stwierdza, że wygrał.[6] Mając kontrolę nad przeciwnikiem, Hitoshi rozkazuje Midoriyi opuścić arenę. Gdy Izuku był przed linią, uwalnia się spod mocy oponenta, co wyraźnie dziwi Hitosiego. Wiedząc, że Izuku odkrył słabość jego Daru, próbuje go sprowokować, aby znowu się odezwał. Nie udaje mu się to, a Izuku próbuje go przepchać za linię. Deku zostaje trafiony prawym sierpowym, ale na nic się to zdało. Izuku dalej pcha, ale Shinso uderza go w złamane palce, a Deku przestaje go pchać. Hitoshi próbował go przepchać, ale Midoriya łapie go za rękę i koszulę, aby go przerzucić przez ramię. Hitoshi ląduje poza linią, a zwycięzcą walki zostaje ogłoszony Izuku.[7]

Odc20 Ostatnie słowa

Hitoshi mówiący do Izuku, żeby nie przegrał w głupi sposób

Hitoshi otworzył oczy. Chwilę później, gdy obaj stali naprzeciw siebie, Deku przypomniał sobie słowa przeciwnika i opuścił głowę. Próbował się go zapytać, czemu chce zostać bohaterem, ale Shinso rzekł, że każdy ma swój cel i odszedł. Przed wejściem do korytarza, koledzy z klasy pogratulowali Shinso i nazwali go "dumą klasową". Zawodowi bohaterowie byli bardzo zadowoleni z Hitoshiego oraz mówili, że jego Dar przyda się do walki ze złoczyńcami. Hitoshi rzekł do Izuku, że w zależności od wyniku rozważają przyjęcie do klasy 1-A, więc niech zapamięta, że się nie podda. Na koniec złożył przysięgę, że zostanie lepszym bohaterem niż wszyscy. Shinso rzekł na odchodne, żeby Deku nie przegrał w głupi sposób.[8] Następnie był widziany, gdy oglądał ceremonię zakończenia Festiwalu Sportowego.[9]

Wycieczka Szkolna Edytuj

Hitoshi był widziany, gdy szedł wraz z Shodą.[10]

Dar i umiejętności Edytuj

Brainwashing (洗脳, Sennō): Dar Hitoshiego pozwala mu kontrolować umysł ludzi, którzy mu odpowiedzieli i będą musieli robić to, co im rozkaże. Jednakże jego dar (nieważne, czy ludzie mu odpowiedzieli czy nie) nie będzie działać, dopóki on tego nie będzie chciał.

Siła
 
1/5 E
Szybkość
 
1/5 E
Technika
 
4/5 B
Inteligencja
 
4/5 B
Kooperacja
 
1/5 E
Statystyki z Databooka

Walki Edytuj

Festiwal Sportowy:

Relacje Edytuj

Izuku Midoriya Edytuj

Hitoshi wydaje się być zazdrosny z powodu Daru Izuku. Z drugiej strony, Midoriya rozumiał sytuację Shinso, ponieważ obaj czuli się niekorzystni dla społeczeństwa. Przed ich walką podczas Festiwalu Sportowego, Hitoshi i Izuku byli wrogo nastawieni do siebie, ale to się zmieniło po ich walce, kiedy Shinso zaczął czuć szacunek wobec niego.

Katsuki Bakugo Edytuj

Ze względu na stosunek Kacchana wobec ludzi spoza klasy 1-A, Hitoshi mylnie zinterpretował, że klasa 1-A jest pełna aroganckich ludzi.

Mashirao Ojiro Edytuj

Hitoshi nie lubi Mashirao, nazywając go przy tym „małpą”. Hitoshi podczas Bitwy Kawalerii kontrolował umysł Ojiro. Przez ten czyn Mashirao zaczął nie lubić Shinso i wycofał się z Festynu z powodu swojej dumy, co Hitoshi uznał za głupią decyzję.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszym rankingu popularności zdobył 18. miejsce, co czyni go najpopularniejszym uczniem spoza klasy 1-A
  • Hitoshi lubi koty i jazdę na rowerze.
  • Kohei Horikoshi w wywiadzie udzielonym na Jump Festa 2017 powiedział, że ma plany na wykorzystanie postaci Shinso.

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Boku no Hero Academia; Rozdział 34, strona 2
  2. 2,0 2,1 My Hero Academia Official Character Book Ultra Archive
  3. Manga Boku no Hero Academia; Rozdział 23

Nawigacja Edytuj

v  e
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShoudaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNedzuMidnightThirteenPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderBlood KingGran Torino (Retired)
Lokalizacje Class 1-AClass 1-BLunch RushNurse's OfficeRecovery Girl's Branch Nurse's OfficeReplica City-DistrictSports Festival StadiumUnforeseen Simulation JointGym GammaField GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Unforeseen Simulation Joint