FANDOM

Izuku Midoriya kontra Hitoshi Shinso to walka otwierająca ostatni etap Festiwalu Sportowego. Koncentruje się na Izuku Midoriyi i Hitoshim Shinso.

Prolog Edytuj

Gdy Midoriya był w korytarzu, gdzie próbował się uspokoić, All Might do niego podszedł i się go zapytał, czy zrozumiał swój Dar. Deku zaprzeczył mówiąc, że One For All wciąż wydaje mu się niestabilne w jego rękach. Zadręczał się, że osiąga ledwie cząstkę swojej prawdziwej mocy. All Might uderzył go w głowę poprawiając go, żeby powiedział, że da z siebie wszystko, a nie gadać od rzeczy. Pocieszył go, a chwilę później Midoriya udał się na arenę, gdzie miał zostać rozpoczęty jego pojedynek.

Walka Edytuj

Odc20 Uśmiech

Uśmiech Hitoshiego

Walkę rozpoczął Hitoshi Shinso, który wbrew pozorom, nie ruszył na niego. Shinso zaczął obrażać Ojiro, co niezbyt się spodobało Midoriyi, który zaszarżował na swojego oponenta z krzykiem. Izuku znieruchomiał, a Shinso się uśmiechnął - Brainwashing zostało aktywowanego. Hitoshi rozkazał Deku wyjść poza linię.

Odc20 Wizja Deku

Wizja Deku

Midoriya szedł powoli, a gdy był przed linią, zaczął dostrzegać sylwetki nieznanych mu osób. One For All zostało aktywowane łamiąc Deku przy tym dwa palce, ale obudziło go to z mocy przeciwnika. Izuku zaczął dyszeć. Sekundę później się odwrócił i zaczął biegnąć w stronę przeciwnika.

Odc20 Przerzut

Izuku przerzuca Hitoshiego

Shinso próbował go nakłonić, aby Deku mu odpowiedział, ale bezskutecznie. Deku próbował przepchnąć rywala za linię, ale w odpowiedzi dostał prawym sierpowym. Nie zważając na to, pchał dalej. Hitoshi, próbując się bronić, atakuje złamane palce Midoriyi. Teraz to role się odwróciły i to Shinso próbował go wypchnąć, ale Izuku chwycił go za rękę i koszulę, a chwilę później przerzucił go. Hitoshi wylądował poza linią, co oznaczało, że przegrał.

Następstwa Edytuj

Odc20 Ostatnie słowa

Ostatnie słowa Shinso do Midoriyi

Hitoshi otworzył oczy i był bardzo wkurzony. Chwilę później, gdy obaj stali naprzeciw siebie, Deku przypomniał sobie słowa przeciwnika i opuścił głowę. Próbował się go zapytać, czemu chce zostać bohaterem, ale Shinso rzekł, że każdy ma swój cel i odszedł. Przed wejściem do korytarza, koledzy z klasy pogratulowali Shinso i nazwali go "dumą klasową". Pokazali mu palcem, żeby spojrzał, jak zawodowi bohaterowie cenią sobie jego dar. Hitoshi rzekł do Izuku, że w zależności od wyniku rozważają przyjęcie do klasy 1-A, więc niech zapamięta, że się nie podda. Na koniec złożył przysięgę, że zostanie lepszym bohaterem niż wszyscy. Shinso rzekł na odchodne, żeby Deku nie przegrał w głupi sposób.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj