FANDOM

Izuku Midoriya kontra Shoto Todoroki to walka pomiędzy Shoto Todorokim i Izuku Midoriyą, która odgrywa się w ćwierćfinale Festiwalu Sportowego U.A.

Prolog Edytuj

Odc22 Spotkanie

Przypadkowe spotkanie z Endeavorem

Gdy Midoriya wychodzi z szatni po rozmowie z Uraraką, niespodziewanie trafia na Endeavora. Ojciec Todorokiego chwali Dar rywala swojego syna. Po stwierdzeniu, że Dar Midoriyi przypomina ten All Mighta, pyta się go, o co mu chodzi i zaczyna iść. Endeavor kontynuuje swoją gadkę mówiąc, że powinnością jego syna jest pokonanie All Mighta i że pojedynek Izuku będzie dla niego ważnym testem. Prosi, by Midoriya się nie zbłaźnij i odchodzi przepraszając Izuku, że zajął jego czas przed walką. Deku odpowiedział, że on nie jest All Mightem, a Todoroki nie jest swoim ojcem. Po czym obaj odeszli w swoją stronę.

Odc22 Twarzą w twarz

Twarzą w twarz

Chwilę potem, zanim weszli na arenę, po narożnikach wytrysnął ogień, a widownia zaczęła szaleć. Jako pierwszy na arenę wszedł Todoroki, a parę sekund później - Midoriya. Obaj stanęli naprzeciwko siebie i zaczęli spoglądać sobie w twarz. Wymienili ze sobą parę zdań, a chwilę później obaj przyjęli swoje pozycje bojowe.

Walka Edytuj

Następstwa Edytuj

Odc24 Zwycięzca

Shoto po walce z Midoriyą

Midoriya mocno poobijany wypada poza linię. Zwycięzcą zostaje więc Shoto Todoroki. Izuku zostaje zabrany do Recovery Girl, a widownia zastanawia się, czy Deku chciał wygrać czy nie. Shoto idąc korytarzem do szatni spotyka ojca. Endeavor z uśmiechem na twarzy gada o działaniach syna. Pochwalił go, twierdząc, że Todoroki stał się jego lepszą wersją. Nie kończąc gadki, zaproponował synowi pracę u niego, gdy skończy szkołę.

Odc24 Todoroki idący do szatni

Todoroki idący do szatni

Shoto odpowiada mu, że użył swojej lewej części, ponieważ zapomniał o swoim ojcu. Endeavor jest zdziwiony, a Todoroki przechodzi obok niego. Zastanawia się, czy to dobrze czy to źle i czy tak powinno być. Na odchodne powiedział, że musi to przemyśleć.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj