FANDOM

Ochaco Uraraka (麗日お茶子, Uraraka Ochako) jest uczennicą klasy 1-A i jest główną bohaterką Boku no Hero Academii.

Wygląd Edytuj

R22 Profil Uraraki

Profil Uraraki w mandze

Ochaco to drobna, smukła nastolatka. Ma jasną skórę, duże, okrągłe brązowe oczy i brązowe włosy do ramion, z których wystają dwa długie kosmyki. Ma też małe wkładki na wierzchu każdego z jej palców, podobnie jak poduszeczki na łapach zwierzęcych, które służą do aktywowania jej daru. Jej kostium składa się z kombinezonu z odsłoniętymi rękawami, butami o wysokim kolanku, pasem, hełmem, kołnierzykiem i grubymi, okrągłymi klamerkami z przymocowanymi do nich uchwytami.

Osobowość Edytuj

Promo324751006

Zdenerwowana Ochaco

Ochaco to osoba wesoła, szampańska i ożywiona, która myśli o wszystkim pozytywnie, a jednocześnie jest wystarczająco obiektywna, aby widzieć jej swoje wady i zalety. Jest bardzo empatyczna, miła i przyjazna, a także stara się pomagać lub bronić każdego, kto wcześniej przychodził do jej pomocy, szczególnie do swoich przyjaciół. Podobnie jak Izuku Midoriya, jej reakcje są przesadzone i humorystyczne. Ochoco czasami wydaje się dziwaczką, ze względu na skromne tło, łatwo jest podekscytować lub zaskoczyć małymi rzeczami, nawet może stracić kondycję w obliczu prawdziwego luksusu, aż do omdlenia.