FANDOM

Shoto Todoroki (轟焦凍, Todoroki Shōto) jest studentem U.A.. Zdobył się do U.A. dzięki rekomendacji. Todoroki to protagonista i główny bohater mangi i anime Boku no Hero Academia. Jest synem Endeavora.

Wygląd Edytuj

Shoto ma krótkie włosy. Prawa część jego włosów jest biała, a lewa - czerwona. Lewa część twarzy jest poparzona. Todoroki ma różnobarwność tęczówki: jego lewe oko jest niebieskie a prawe szare. Dziewczyny z jego klasy uważają go za atrakcyjnego.

W swoim kostiumie nosi zwykłą, białą koszulkę, białe spodnie i buty oraz kamizelkę o kolorze złotym. W tym stroju jego lewa strona jest pokryta lodem.

W drugim kostiumie ma czarno-niebieską kurtkę, czarno-niebieskie spodnie, kamizelkę w kolorze srebrnym i białe buty. Dzierży jeszcze srebrny pasek.

Osobowość Edytuj

Shoto posiada zimną osobowość z powodu jego surowego wychowania. Jest doświadczony w walce, co pokazał, gdy był spokojny podczas walki ze złoczyńcami, których chwilę później pokonał. Nie stara się nikogo zabić - stara się jedynie zamrozić przeciwników w walce. Po wydarzeniach związanych z Festiwalem Sportowym, Shoto stał się bardziej towarzyski i zaczął częściej się uśmiechać, a także zyskał poczucie humoru.

Shoto miał głęboki uraz do swojej ognistej mocy, która symbolizowała nikczemność ojca i matki, ponieważ urodził się tylko po to, żeby pokonać All Mighta. Shoto zdecydował, że będzie używał tylko mocy odziedziczonej po matce i nigdy nie użyje swojej ognistej mocy w walce. Jego kostium miał symbolizować bunt przeciwko ojcu i swojemu przeznaczeniu.

Podczas walki z Izuku podczas Festiwalu Sportowego, przemówienie Midoriyi spowodowało, że po raz pierwszy w historii użył swojej lewej strony. Po walce, Todoroki miał mieszane uczucia. Po pogodzeniu się z matką, zaczął częściej używać swojej ognistej mocy.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Ekwipunek Edytuj

Dar i umiejętności Edytuj

Siła
 
5/5 A
Szybkość
 
4/5 B
Technika
 
5/5 A
Inteligencja
 
4/5 B
Kooperacja
 
3/5 C
Statystyki z Databooka

Bitwy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. My Hero Academia Official Character Book Ultra Archive

Nawigacja Edytuj

v  e
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShoudaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNedzuMidnightThirteenPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderBlood KingGran Torino (Retired)
Lokalizacje Class 1-AClass 1-BLunch RushNurse's OfficeRecovery Girl's Branch Nurse's OfficeReplica City-DistrictSports Festival StadiumUnforeseen Simulation JointGym GammaField GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Unforeseen Simulation Joint